کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سیراف

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

آغاز به فعالیت کارگاه سفال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف

آغاز به فعالیت کارگاه سفال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف

پس از مراجعات متعدد کودکان مشتاق به هنر سفال و با تلاش مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف، کارگاه سفال در این مرکز فعال خود را آغاز نمود و کودکان و نوجوانان هنرمند با ذهن خلاق خود به این گل های بی جان، جانی تازه بخشیدند و سپس به کتابخوانی و روخوانی کتاب پرداختند. برای مشاهده تصاویر این مراسم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده
جشن پایان سال پیش دبستانی جوانه ها به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف

جشن پایان سال پیش دبستانی جوانه ها به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف

جشن پایان سال پیش دبستانی جوانه ها به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف در سالن اجتماعات این مرکز برگزار گردید.برای مشاهده تصاویر این مراسم به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده
بزرگداشت اعیاد  شعبانیه و اولین جشن ملی دوقلوها در سیراف

بزرگداشت اعیاد شعبانیه و اولین جشن ملی دوقلوها در سیراف

به مناسبت اعیاد شعبانیه و به یمن تولد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) و به پاس قدردانی از رشادت های پاسداران و جانبازان سیرافی که در جنگ تحمیلی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، جشن باشکوهی با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان کنگان و امام جمعه، شهردار وشورای اسلامی سیراف در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف برگزار شد که بدلیل همزمانی این مناسبت با روز ملی دوقلوها تمامی سی وهشت دوقلو و سه قلو ساکن شهر سیراف به همراه خانواده خود در این جشن حضور پیدا کردند. در ادامه  ضمن تجلیل از پاسداران و جانبازان عزیز مسابقه آشنایی دوقلوها به علایق و سلیقه های همدیگر نیز انجام شد و جشن تولد یکی از دوقلوهای سیرافی نیر با برش کیک تولد و دادن هدیه والدین به آنها به شیرینی این جشن افزود. در این جشن که برای اولین بار در بندر سیراف و به پیشنهاد مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف و با حمایت شهردار و شورای اسلامی سیراف برگزار شد، فرماندار، بخشدار، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی سیراف از فعالیت های فرهنگی این مرکز تقدیر و تشکر ویژه بعمل آوردند. در پایان این مراسم با گرفتن عکس دسته جمعی مسئولین و دوقلوها خاطره به یادماندنی از مرکز کانون پرورش فکری سیراف در ذهن آنها مخصوصا کودکان و نوجوانان حاضر نقش بست. برای مشاهده تصاویر این مراسم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

۰ نظر
خواجه زاده
ویژه برنامه روز معلم

ویژه برنامه روز معلم

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، همایش تقدیر از معلمان و کارگران شهرداری سیراف با اجرای بی نظیر مجری و هنرمند استان بوشهر آقای سعید نوذری در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف برگزار گردید. در این جشن که با حضور گرم خانواده فرهنگیان و کارگران شهرداری، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان کنگان و همچنین شهردار ،اعضای شورای اسلامی، مسئول دفتر امام جمعه، امام جماعت اهل سنت، فرمانده کلانتری و عزیزان بازنشسته فرهنگی شهر سیراف بود از تمامی معلمین و کارگران شهرداری سیراف با اهدا شاخه گل و هدایایی دیگر تقدیر و تشکر گردید. در پایان همایش، مسئولین حاضر از فضای کانون بازدید نمودند که جناب آقای یوسفی فرماندار محترم شهرستان ضمن ابراز خرسندی از برنامه های اجرا شده در کانون، برای مربیان این مرکز آرزوی موفقیت کردند. برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده
معلم عزیزم روزت مبارک

معلم عزیزم روزت مبارک

مهدکودک شکوفه های سیراف به مناسبت روز معلم جشنی با حضور کودکان و خانواده آنها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف برگزار کرد. در ابتدا مربی فرهنگی کانون با دادن توضیحاتی در مورد مقام و منزلت معلم کودکان را با این روز آشنا کرد و پس از آن بچه ها سرودی که شعرش با مضمون"مربی ما چه مهربونه    هر روز  برامون قصه میخونه" را با همدلی و یک صدایی نشاط آوری به مربیان خود تقدیم کردند. در ادامه برنامه بین چند نفر مسابقه شیرینی خوری برگزار شد و پس از انجام پذیرایی، کودکان با همراهی والدین خود هدایایی را به مربیان تقدیم کردند. برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده
خلیج همیشه فارس روزت مبارک

خلیج همیشه فارس روزت مبارک

به مناسبت روز ملی خلیج فارس اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف شروع به اجرای برنامه های خود با محوریت آشنایی و شناخت هرچه بیشتر آیندگان سیرافی با خلیج فارس نمودیم. در ابتدا همزمان با بادکردن بادکنک ها به سه رنگ زیبای پرچم جمهوری اسلامی ایران، سبز و سفید و قرمز و نوشتن شعارهایی در خصوص این روز از جمله "دریای آبی من روزت مبارک"، "ساحل زیبای من یاد رد پای کودکانه ام بخیر" و دسته کردن آنها برا تقسیم شدنشان در جشن شبانه انجام شد، پس از آن با استفاده از صدف های جمع آوری شده توسط بچه ها کاردستی و شمع هایی از جنس سنگ ریزه های ساحل با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با این نعمت بزرگ ساخته شد و با مشارکت خانواده ها به همراه عزیزان خود فضایی به نام نمایشگاه هنرهای دستی دریایی ایجاد گردید. سپس با کمک بچه ها و حضور مربیان ساخت تندیس شنی بر روی شن ها و ماسه های گرم ساحل با متن "روز ملی خلیج همیشه فارس" و "خلیج فارس روزت مبارک" انجام شد و مورد بازدید عموم قرار گرفت. در ادامه برنامه با هدف آشنایی بیشتر با غذاهای بومی دریایی سیراف و خواص ماهی بعنوان یکی از نعمت های با ارزش الهی جشنواره ای با طعم های خاص دریایی برگزار نمودیم و غذاهای طبخ شده این منطقه چون قلیه میگو، مجبوس، ماهی شکم پر، وودام، پلیل، قلیه ماهی و کوفته حشینه تهیه شده توسط خانواده ها به نمایش گذاشته شد.مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف پس از نقاشی بر روی صورت کودکان، آنها را به ایستگاه نقاشی روی پارچه سفید دعوت کردند که با خلق نقاشی های زیبای خود به پارچه های بی روح جان بخشیدند. سرانجام این جشن ملی با بازدید و استقبال معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان کنگان ، شهردار واعضای شورای اسلامی و فرهنگیان بندر سیراف به پایان رسید.برای مشاهده تصاور به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده
اجرای ویژه برنامه "آسمان آبی   زمین پاک   حق همه ما بچه هاست"

اجرای ویژه برنامه "آسمان آبی زمین پاک حق همه ما بچه هاست"

به مناسبت روز زمین پاک با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیراف و شهرداری و شورای اسلامی و موسسه جوان در ابتدا پاکسازی ساحل که با حضور مسئولین شهر سیراف ازجمله شهردار و اعضای شورای اسلامی، رییس دفتر امام جمعه و رییس و جانشین تاسیسات گازی، فرمانده کلانتری و دریابانی و مدیران مدارس و دانش آموزان دختر کلاس نهم برگزار شد. سپس به همین مناسبت مراسم کاشت نهال در باغچه کانون صورت پذیرفت و در پایان جمع حاضرین از نمایشگاه کاردستی با مواد بازیافتی و ایستگاه نقاشی که به همت مربیان کانون و با استقبال گسترده دانش آموزان با موضوع زمین پاک در مدرسه پسرانه سیزده آبان برگزار گردید حضور بهم رساندند و از طرف شهردار محترم سیراف به هفتاد نفر از سازندگان کاردستی و نقاشان برتر جوایزی اهدا شد. برای مشاهده تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۰ نظر
خواجه زاده